info@octagonshop.cz       tel. +420 608 455 005 (Po-Pá. 9-17 hod.)
tel. +420 608 455 005 (Po-Pá. 9-17 hod.)
Založ konto / Zaloguj se
(0)

Formulář reklamace

Formulář pro uplatnění reklamace

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

Adresát (prodávající):

Internetový obchod:               www.octagonshop.cz

Společnost:                           Daniel Švarc - Octagonshop

Kamenná prodejna:                28. října 857, obvod Mariánské Hory, Ostrava 9, 709 00

IČO:                                     05565634

E-mailová adresa:                  info@octagonshop.cz

Telefonní číslo:                      +420 608 455 005

 

(Doplní zákazník)

Spotřebitel:


Moje jméno a příjmení:        


Moje adresa:                             







Můj telefon a e-mail:             

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vážení,

dne (*) jsem ve Vašem obchodě (*) vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat ). Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

 

Datum objednání ……………………../datum obdržení ……………………………….

 

Číslo objednávky:

        Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem ..........................................

        a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) ................................................

 

    
    Jméno a příjmení spotřebitele:

 

 
  Adresa spotřebitele:

 

 

 


Email:

 

Telefon:

 

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 

 

        V ………………………….., Dne ………………………

                                            
______________________________________

       Jméno a příjmení spotřebitele(podpis)

                           

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č. (*)

 

 

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Newsletter

Obchod "octagonshop.cz"

Jsme výhradním distributorem značek Octagon,Public Enemy a Ofensywa v České republice a na Slovensku.

Kvalita pro nás znamená to, že se vrací zákazník, nikoli produkt!

stat4u